W ramach wykupionej usługi hostingu darmowa pomoc techniczna obejmuje m.in.:
- wsparcie z obsługi panelu DA (np. instrukcje dotyczące tworzenia kont pocztowych, baz danych itd.);
- wsparcie przy umieszczaniu plików stron www na serwerze;
- rozwiązywanie problemów technicznych powstałych w skutek awarii serwera;
- import dużych baz danych (do 10% powierzchni konta);


Jednocześnie informujemy, że pomoc nie obejmuje*:
- konfiguracji, aktualizacji czy instalacji skryptów (w tym także reguł mod_rewrite) i systemów CMS, np. WordPress (niezależnie od tego czy były instalowane przez nasze kreatory instalacji);
- konfiguracji stref DNS (poza standardowymi ustawieniami);
- wsparcia programistycznego, graficznego i administracyjnego;
- odtwarzania kopii zapasowych (z pominięciem awarii serwera);
- usuwania wirusów;
- przygotowywania i analizy logów;
- porad dot. działania zewnętrznych serwisów, np. pozycjonowania czy indeksowania stron w wyszukiwarkach internetowych (taką usługę można zamówić oddzielnie);

*) część z w/w czynności można zlecić naszej obsłudze - szczegóły w zakładce usługi IT.

Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Jak uzyskać rabat / zniżkę do zamówienia? (Zobacz: 433)
Okres testowy serwera / gwarancja satysfakcji (Zobacz: 4706)
Czy Node.js, Perl, ASP.NET, SSH są dostępne w ofercie? (Zobacz: 588)
Rozwiązanie umowy (zamknięcie usług) (Zobacz: 1673)
Czy konta posiadają dostęp do CRON TABS (harmonogram zadań)? (Zobacz: 5071)

Powered by WHMCompleteSolution