W ramach wykupionej us艂ugi hostingu darmowa pomoc techniczna obejmuje m.in.:
- wsparcie z obs艂ugi panelu DA (np. instrukcje dotycz膮ce tworzenia kont pocztowych, baz danych itd.);
- wsparcie przy umieszczaniu plik贸w stron www na serwerze;
- rozwi膮zywanie problem贸w technicznych powsta艂ych w skutek awarii serwera;
- import du偶ych baz danych (do 10% powierzchni konta);


Jednocze艣nie informujemy, 偶e pomoc nie obejmuje*:
- konfiguracji, aktualizacji czy instalacji skrypt贸w (w tym tak偶e regu艂 mod_rewrite) i system贸w CMS, np. WordPress (niezale偶nie od tego czy by艂y instalowane przez nasze kreatory instalacji);
- konfiguracji stref DNS (poza standardowymi ustawieniami);
- wsparcia programistycznego, graficznego i administracyjnego;
- odtwarzania kopii zapasowych (z pomini臋ciem awarii serwera);
- usuwania wirus贸w;
- przygotowywania i analizy log贸w;
- porad dot. dzia艂ania zewn臋trznych serwis贸w, np. pozycjonowania czy indeksowania stron w wyszukiwarkach internetowych (tak膮 us艂ug臋 mo偶na zam贸wi膰 oddzielnie);

*) cz臋艣膰 z w/w czynno艣ci mo偶na zleci膰 naszej obs艂udze - szczeg贸艂y w zak艂adce us艂ugi IT.

Czy odpowied藕 by艂a pomocna?
Przeczytaj r贸wnie偶
Jak uzyska膰 rabat / zni偶k臋 do zam贸wienia? (Zobacz: 526)
Czy Node.js, Perl, ASP.NET, SSH s膮 dost臋pne w ofercie? (Zobacz: 765)
Okres testowy serwera / gwarancja satysfakcji (Zobacz: 4854)
Czy konta posiadaj膮 dost臋p do CRON TABS (harmonogram zada艅)? (Zobacz: 5186)
Czy catch-all jest dost臋pne? (Zobacz: 1867)

Powered by WHMCompleteSolution