W ramach wykupionej usługi hostingu darmowa pomoc techniczna obejmuje m.in.:
- wsparcie z obsługi panelu DA (np. instrukcje dotyczące tworzenia kont pocztowych, baz danych itd.);
- wsparcie przy umieszczaniu plików stron www na serwerze;
- rozwiązywanie problemów technicznych powstałych w skutek awarii serwera;
- import dużych baz danych (do 10% powierzchni konta);
- reset konta hostingowego do ustawień początkowych;

Jednocześnie informujemy, że pomoc nie obejmuje*:
- konfiguracji, aktualizacji, instalacji oraz modyfikacji skryptów (w tym także reguł mod_rewrite) i systemów CMS, np. WordPress (niezależnie od tego czy były instalowane przez nasze kreatory instalacji);
- konfiguracji stref DNS (poza standardowymi ustawieniami);
- wsparcia technicznego dla usług zewnętrznych (Exchange, G Suite itd.);
- wsparcia programistycznego, graficznego i administracyjnego;
- odtwarzania kopii zapasowych (z pominięciem awarii serwera);
- usuwania wirusów i skutków włamań;
- instalacji/konfiguracji certyfikatów SSL na serwerze (niezależnie od rodzaju i miejsca zakupu);
- konfiguracji klientów pocztowych/FTP na urządzeniach klienta za pomocą narzędzi do zdalnego dostępu;
- przygotowywania i analizy logów;
- migracji danych do innej firmy hostingowej;
- porad dot. działania zewnętrznych serwisów, np. pozycjonowania czy indeksowania stron w wyszukiwarkach internetowych (taką usługę można zamówić oddzielnie);

*) część z w/w czynności można zlecić naszej obsłudze - szczegóły w zakładce usługi IT.

Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Rozwiązanie umowy (zamknięcie usług) (Zobacz: 3483)
Jak uzyskać rabat / zniżkę do zamówienia? (Zobacz: 1219)
Czy catch-all jest dostępne? (Zobacz: 2587)
Dlaczego kontakt odbywa się jedynie przez system zgłoszeń (ticketów)? (Zobacz: 3383)
Czy konta posiadają dostęp do CRON TABS (harmonogram zadań)? (Zobacz: 6075)

Powered by WHMCompleteSolution