Opcja automatycznego odnawiania domeny służy wyłącznie do "informowania" naszego systemu, czy na 14 dni przed wygaśnięciem domeny wystawić fakturę proforma. Jeśli opcja jest włączona (domyślnie opcja jest zawsze włączona), to system wystawi proformę. Jeśli jednak nie jest, system nie wystawi proformy i o jej wystawienie należy poprosić Biuro Obsługi Klienta, otwierając nowe zgłoszenie pomocy.

Status WŁĄCZONE nie oznacza, że domena automatycznie odnowi się niezależnie od okoliczności. Odnowienie następuje wyłącznie po poprawnym zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Status WYŁĄCZONE oznacza, że nasz system NIE PRZYPOMNI O WYGASANIU ani nie wystawi faktury proforma. W przypadku braku kontaktu z BOK domena wygaśnie.


1. Wybieramy Domeny -> Domeny
2. Przy danej domenie Zarządzaj domeną -> Status automatycznego odnowienia
3. Z zakładek wybieramy Automatyczne odnowienie i ew. zmieniamy status na pożądany przez nas.


AD. 1

Domeny
AD. 2

Status odnowienia
AD 3.

Status odnowienia - podsumowanie

Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Ukrycie danych WHOIS (Zobacz: 1951)
Jak sprawdzić działanie domeny na serwerze przed zmianą DNS/rejestracją domeny (Zobacz: 10233)
Czy można zarejestrować inną domenę w ramach tej samej opłaty nie ponosząc kosztów za kolejną? (Zobacz: 674)
Dodawanie domen IDN do panelu DirectAdmin (Zobacz: 6061)
Podstawowe zasady zarządzania strefami DNS (Zobacz: 3698)

Powered by WHMCompleteSolution