Jedną z podstawowych cech naszej oferty jest brak haczyków. Oznacza to m.in. to, że nie stosujemy żadnego sztucznego zatrzymywania Klienta (na siłę). W przypadku braku chęci odnawiania każdej usługi z naszej oferty, wystarczy nie opłacać proformy (tj. zignorować monity dot. odnawiania usług) - w przypadku braku wpłaty, usługa zostanie automatycznie zamknięta, a dane usunięte.
Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Dlaczego kontakt odbywa się jedynie przez system zgłoszeń (ticketów)? (Zobacz: 2002)
Jak uzyskać rabat / zniżkę do zamówienia? (Zobacz: 352)
Czy konta posiadają dostęp do CRON TABS (harmonogram zadań)? (Zobacz: 4979)
Czy Node.js, Perl, ASP.NET, SSH są dostępne w ofercie? (Zobacz: 323)
Czy w przypadku przekroczenia limitu transferu pobierana jest dodatkowa opłata? (Zobacz: 1523)

Powered by WHMCompleteSolution