Jedną z podstawowych cech naszej oferty jest brak haczyków. Oznacza to m.in. to, że nie stosujemy żadnego sztucznego zatrzymywania Klienta (na siłę). W przypadku braku chęci odnawiania każdej usługi z naszej oferty, wystarczy nie opłacać proformy (tj. zignorować monity dot. odnawiania usług) - w przypadku braku wpłaty, usługa zostanie automatycznie zamknięta, a dane usunięte.
Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Czy możliwe jest zarejestrowanie domeny IDN (z polskimi znakami)? (Zobacz: 484)
Dlaczego kontakt odbywa się jedynie przez system zgłoszeń (ticketów)? (Zobacz: 2163)
Czy w przypadku przekroczenia limitu transferu pobierana jest dodatkowa opłata? (Zobacz: 1622)
Czy catch-all jest dostępne? (Zobacz: 1756)
Zmiana pakietu na wyższy/niższy (Zobacz: 2704)

Powered by WHMCompleteSolution