Podajemy sposoby do zresetowania zapomnianych haseł.

Panel DirectAdmin / FTP

Hasło można zresetować w panelu klienta (https://hostinghouse.pl/klient) - w zakładce "Usługi", następnie "Zobacz szczegóły" -> "Zmień hasło". Login do panelu DA i FTP (jest taki sam dla obu usług) jest podany również w tym miejscu.

Skrzynka pocztowa (e-mail)

Hasło można zresetować w panelu DirectAdmin (zakładka "Konta Pocztowe").

Panel klienta

Hasło można zresetować na stronie https://hostinghouse.pl/klient/pwreset.php

W przypadku utraty dostępu do konta pocztowego, na które było zarejestrowana usługa, należy przesłać do nas skan pierwszej strony dowodu osobistego z zamazanymi danymi wrażliwymi. Alternatywną metodą jest wysłanie przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1 zł (wpłata jest dodawana do salda klienta) z nowym adresem e-mail w tytule.

Uwaga: w obu przypadkach imię i nazwisko lub nazwa firmy oraz adres muszą się zgadzać z danymi, na które zarejestrowana jest usługa.
Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Listowanie plików w katalogu (Zobacz: 1396)
Włamanie na konto - co zrobić? (Zobacz: 8093)
Instalacja certyfikatu Let's Encrypt na serwerach HostingHouse.pl (Zobacz: 5307)
Jak utworzyć trwałe przekierowanie z HTTP na HTTPS? (Zobacz: 1642)

Powered by WHMCompleteSolution