W trakcie okresu abonamentowego można przejść na wyższy pakiet za dopłatą różnicy w cenie (dokładną kwotę wylicza system). W przypadku, gdy konto jest opłacone na okres krótszy niż miesiąc, powiększenie konta jest możliwe wraz z odnowieniem go na kolejny okres rozliczeniowy (po kontakcie z BOK). W pozostałych przypadkach można to wykonać samodzielnie - wystarczy w panelu klienta wejść w zakładkę "Usługi", a następnie z menu rozwijanego przy czerwonym guziku "Zobacz szczegóły" wybrać "Podwyższ/obniż poziom pakietu".

Uwaga: gdy konto zostało wcześniej zablokowane z powodu przekroczenia limitu miesięcznego transferu, powiększenie konta nie spowoduje jego automatycznego odblokowania - konieczny jest kontakt z nami w tej sprawie.

Na niższy pakiet można przejść bez problemu wraz z odnowieniem usługi (wystarczy się w tej sprawie z nami skontaktować).
Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Dlaczego kontakt odbywa się jedynie przez system zgłoszeń (ticketów)? (Zobacz: 2002)
Czy możliwe jest zarejestrowanie domeny IDN (z polskimi znakami)? (Zobacz: 426)
Czy Node.js, Perl, ASP.NET, SSH są dostępne w ofercie? (Zobacz: 322)
Czy konta posiadają dostęp do CRON TABS (harmonogram zadań)? (Zobacz: 4979)
Czy w przypadku przekroczenia limitu transferu pobierana jest dodatkowa opłata? (Zobacz: 1522)

Powered by WHMCompleteSolution