Jak zmienić pakiet na wyższy?

W trakcie okresu abonamentowego można przejść na wyższy pakiet za dopłatą różnicy w cenie (dokładną kwotę wylicza system). W przypadku, gdy konto jest opłacone na okres krótszy niż miesiąc, powiększenie konta jest możliwe wraz z odnowieniem go na kolejny okres rozliczeniowy (po kontakcie z BOK). W pozostałych przypadkach można to wykonać samodzielnie - wystarczy w panelu klienta wejść w zakładkę "Usługi", a następnie z menu rozwijanego przy czerwonym guziku "Zobacz szczegóły" wybrać "Podwyższ/obniż poziom pakietu".

Uwaga: gdy konto zostało wcześniej zablokowane z powodu przekroczenia limitu miesięcznego transferu, powiększenie konta nie spowoduje jego automatycznego odblokowania - konieczny jest kontakt z nami w tej sprawie.

Na niższy pakiet można przejść bez problemu wraz z odnowieniem usługi (wystarczy się w tej sprawie z nami skontaktować przed dokonaniem płatności).

Informacja dla klientów, którzy podwyższają pakiet ze względu na pocztę e-mail: zmiana pakietu nie wpływa na ustalone wielkości kont pocztowych, w celu ich zmiany należy zalogować się do DirectAdmin i po przejściu do Kont pocztowych korzystamy z opcji Zmień przesuwając suwak na więcej MB (hasło prosimy pozostawić puste, a zmienić tylko limit miejsca).
Przeczytaj również
Rozwiązanie umowy (zamknięcie usług) (Zobacz: 5536)
Czy możliwe jest zarejestrowanie domeny IDN (z polskimi znakami)? (Zobacz: 1607)
Jak uzyskać rabat / zniżkę do zamówienia? (Zobacz: 2276)
Czy konta posiadają dostęp do CRON TABS (harmonogram zadań)? (Zobacz: 7463)
Czy w przypadku przekroczenia limitu transferu pobierana jest dodatkowa opłata? (Zobacz: 3179)

Powered by WHMCompleteSolution