Nie, konto jest jedynie blokowane do ko┼äca danego miesi─ůca. Klient ma mo┼╝liwo┼Ť─ç powi─Ökszenia konta do wy┼╝szego pakietu dop┼éacaj─ůc jedynie r├│┼╝nic─Ö w cenach (dok┼éadn─ů kwot─Ö wylicza system po kontakcie z BOK).
Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj r├│wnie┼╝
Czy mo┼╝liwe jest zarejestrowanie domeny IDN (z polskimi znakami)? (Zobacz: 542)
Czy konta posiadaj─ů dost─Öp do CRON TABS (harmonogram zada┼ä)? (Zobacz: 5187)
Czy Node.js, Perl, ASP.NET, SSH s─ů dost─Öpne w ofercie? (Zobacz: 768)
Rozwi─ůzanie umowy (zamkni─Öcie us┼éug) (Zobacz: 1909)
Dlaczego kontakt odbywa się jedynie przez system zgłoszeń (ticketów)? (Zobacz: 2323)

Powered by WHMCompleteSolution