Niektóre programy pocztowe skonfigurowane w imap tworzą zbyt dużą ilość jednoczesnych połączeń (objawia się to często informacjami o koniecznym zalogowaniu do poczty lub błędami 500 na stronie). W takim wypadku należy w konfiguracji klienta pocztowego zmniejszyć ilość połączeń do 3 (np. w Thunderbirdzie można to zrobić w konfiguracji danego konta pocztowego "Konfiguracja serwera" -> "Zaawansowane" -> "Maksymalna liczba połączeń z serwerem"). 

Jeśli program nie daje możliwości zmiany tych ustawień i tworzy więcej niż trzy procesy, pomocna będzie zmiana sposobu łączenia na pop3 oraz - dla zachowania podobieństwa funkcjonalności do imap - zaznaczenie opcji, aby klient nie usuwał wiadomości z serwera po ich pobraniu.
Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Limit wielkości skrzynki pocztowej (Zobacz: 2745)
Jak przenieść pocztę pomiędzy serwerami? (Zobacz: 8480)
Jak skonfigurować pocztę dla zewnętrznej usługi (gmail, zoho, outlook)? (Zobacz: 5120)
Jak rozwiązać problem z TLS Negotiation failed w Gmailu? (Zobacz: 1011)
Jak usunąć pocztę w przypadku przekroczonego limitu powierzchni? (Zobacz: 4329)

Powered by WHMCompleteSolution