Niektóre programy pocztowe skonfigurowane w imap tworzą zbyt dużą ilość jednoczesnych połączeń (objawia się to często informacjami o koniecznym zalogowaniu do poczty lub błędami 500 na stronie). W takim wypadku należy w konfiguracji klienta pocztowego zmniejszyć ilość połączeń do 3 (np. w Thunderbirdzie można to zrobić w konfiguracji danego konta pocztowego "Konfiguracja serwera" -> "Zaawansowane" -> "Maksymalna liczba połączeń z serwerem"). 

Jeśli program nie daje możliwości zmiany tych ustawień i tworzy więcej niż trzy procesy, pomocna będzie zmiana sposobu łączenia na pop3 oraz - dla zachowania podobieństwa funkcjonalności do imap - zaznaczenie opcji, aby klient nie usuwał wiadomości z serwera po ich pobraniu.
Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Jak skonfigurować pocztę dla zewnętrznej usługi (Workspace, Zoho, Outlook)? (Zobacz: 6717)
Konfiguracja klienta pocztowego (Zobacz: 33734)
Jak rozwiązać problem z TLS Negotiation failed w Gmailu? (Zobacz: 2685)
Linki do webmaila (poczty przez przeglądarkę www) (Zobacz: 20601)
Znane kody błędów i wyjaśnienie treści e-maili zwrotnych (Zobacz: 3137)

Powered by WHMCompleteSolution