W celu przeprowadzenia diagnostyki problemu, prosimy o uruchomienie na komputerze wiersza poleceń (np. klikając w menu START -> Uruchom i wpisując cmd + Enter). Kontaktując się z nami prosimy o wklejenie wyników testu:

tracert domena.pl oraz nslookup domena.pl (gdzie domena.pl to Pańśtwa nazwa domeny).

Dodatkowo prosimy o załaczenie Państwa aktualnego adresu IP (można go sprawdzić na stronie "jaki jest mój adres IP").

UWAGA! Nasze zabezpieczenia skonfigurowane są tak, że w przypadku wielokrotnych nieudanych logowań np. do FTP, dostęp dla adresu IP jest blokowany na zdefiniowany okres czasu. W takim wypadku prosimy o kontakt w celu zdjęcia blokady i ewentualnie reset hasła.


Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Błąd 500 (Internal Server Error) - możliwe przyczyny (Zobacz: 30151)
Błąd 403 (Access denied / Forbidden) (Zobacz: 5815)
Błąd 406 (Not Acceptable) (Zobacz: 242)

Powered by WHMCompleteSolution