W pierwszej kolejności należy utworzyć konto klienta z nowymi danymi.

Następnie prosimy o zalogowanie się do panelu klienta oraz utworzenie nowego zgłoszenia z konta, na którym znajduje się domena, wraz z informacją jaką domenę chcą Państwo przenieść na nowe dane. Dodatkowo do zgłoszenia prosimy dołaczyć skan dokumentu potwierdzającego tożsamość obecnego reprezentanta/właściciela domeny wg zasad stosowanych przy wydawaniu kodów authinfo. Alternatywną metodą jest wysłanie przelewu weryfikacyjnego w kwocie 1 zł (wpłata jest dodawana do salda klienta) z dopiskiem "cesja domeny" w tytule.

Po rozpoczęciu procedury cesji, obie strony (zrzekająca i przejmująca domenę) muszą kliknąć w link znajdujący się w e-mailu wysłanym na adres podany przy rejestracji konta.

Ważne: w obu kontach klientów musi być podany numer telefony oraz Pesel (dla osób prywatnych) lub NIP (dla firm).


Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Czy można zarejestrować inną domenę w ramach tej samej opłaty nie ponosząc kosztów za kolejną? (Zobacz: 881)
Podstawowe zasady zarządzania strefami DNS (Zobacz: 4441)
Jak sprawdzić działanie domeny na serwerze przed zmianą DNS/rejestracją domeny (Zobacz: 10787)
Dodawanie domen IDN do panelu DirectAdmin (Zobacz: 6609)
Jak uzyskać kod Authinfo domeny? (Zobacz: 9429)

Powered by WHMCompleteSolution