Transfer domen z rozszerzeniem .pl jest bezpłatny.

Transfer pozostałych domen jest płatny - jest to związane z odnowieniem domeny o 365 dni w trakcie transferu i kosztuje tyle co odnowienie domeny (zgodnie z naszym cennikiem domen).

Jeśli nie są Państwo jeszcze naszym klientem i jednocześnie chcą Państwo przenieść tylko domenę (bez jednoczesnego wykupywania hostingu), należy zamówić transfer domeny w naszym panelu, a w wypadku zamawiania transferu razem z hostingiem należy w drugim kroku wybrać opcję "Transferuj swoją domenę od innego rejestratora". W trakcie składania zamówienia należy podać kod bezpieczeństwa "authinfo" (można go uzyskać u dotychczasowego rejestratora domeny). My zajmujemy się procedurą transferu, Państwo muszą jedynie na koniec potwierdzić chęć transferu klikając w link otrzymany od rejestratora. Brak kliknięcia w link w odpowiednim czasie skutkuje anulowaniem transferu, dlatego jeśli nie otrzymali Państwo żadnej wiadomości w ciągu kilku dni od zlecenia transferu, prosimy o kontakt. Mail jest wysyłany zawsze na adres podany u poprzedniego rejestratora.

Transfer domeny nie powoduje zmiany serwerów DNS. W przypadku hostingu w naszej firmie należy je samodzielnie zmienić.

Domeny .pl można transferować najwcześniej 6 dni od momentu rejestracji lub ostatniego transferu oraz najpóźniej w dniu jej wygaśnięcia. Transfer domeny po jej wygaśnięciu (w ciągu 30 dni) jest możliwy jedynie wraz z dokonaniem opłaty za odnowienie domeny (jest to usługa indywidualnie ustalana z klientem).

Transfer, czyli zmiana rejestratora domeny globalnej (z rozszerzeniami .com, .net, .biz, .org lub .info), jest niemożliwy do przeprowadzenia w następujących przypadkach:

- upłynęło mniej niż 60 dni od daty rejestracji domeny;
- upłynęło mniej niż 60 dni od daty zakończenia ostatniego transferu lub cesji domeny;
- domena została zablokowana z powodu trwającego postępowania arbitrażowego, sądowego lub komorniczego;
- transfer domeny został zablokowany przez rejestratora ze względów bezpieczeństwa;
- domena wygasła;
- adres e-mail Abonenta domeny nie został zweryfikowany i domena została zawieszona.

Dodatkowo, po wejściu w życie RODO w przypadku transferu domen globalnych, należy upewnić się, że aktualny rejestrator zezwoli na odkrycie adresu e-mail na czas transferu domeny.



Czy odpowiedź była pomocna?
Przeczytaj również
Jak przyspieszyć reakcję komputera na zmianę DNS domeny? (Zobacz: 1449)
Jak sprawdzić działanie domeny na serwerze przed zmianą DNS/rejestracją domeny (Zobacz: 10094)
Do czego służy opcja automatycznego odnawiania domeny? (Zobacz: 455)
Czy można zarejestrować inną domenę w ramach tej samej opłaty nie ponosząc kosztów za kolejną? (Zobacz: 621)
Jak uzyskać kod Authinfo domeny? (Zobacz: 8339)

Powered by WHMCompleteSolution