Artykuły - Oferta


Czy catch-all jest dostępne?

Nie, ze względów bezpieczeństwa ta funkcjonalność jest wyłączona. Oferujemy...


Czy konta posiadają dostęp do CRON TABS (harmonogram zadań)?

Nie, konta nie mają dostępu do CRON TABS. W wyjątkowych sytuacjach możemy dodać proces do...


Czy możliwe jest zarejestrowanie domeny IDN (z polskimi znakami)?

Tak, wystarczy skorzystać z tłumacza IDN. W narzędziu tym należy podać nazwę domeny z...


Czy Node.js, Perl, ASP.NET, SSH są dostępne w ofercie?

Niestety nie wspieramy takich technologii/języków jak Node.js, Perl/CGI, Python, Ruby on Rails,...


Czy w przypadku przekroczenia limitu transferu pobierana jest dodatkowa opłata?

Nie, konto jest jedynie blokowane do końca danego miesiąca. Klient ma możliwość...


Dlaczego kontakt odbywa się jedynie przez system zgłoszeń (ticketów)?

Od początku istnienia naszej firmy obowiązuje zasada, że wszelki kontakt z klientem prowadzony...


Jak uzyskać rabat / zniżkę do zamówienia?

Zniżkę uzyskuje się w ostatnim kroku zamówienia. Wypełniając dane klienta i wybierając...


Okres testowy serwera / gwarancja satysfakcji

Aby skorzystać z okresu testowego, należy złożyć zamówienie na serwer (przejść wszystkie...


Rozwiązanie umowy (zamknięcie usług)

Jedną z podstawowych cech naszej oferty jest brak haczyków. Oznacza to m.in. to, że nie...


Zakres darmowej pomocy technicznej

W ramach wykupionej usługi hostingu darmowa pomoc techniczna obejmuje m.in.:- wsparcie z...


Zmiana pakietu na wyższy/niższy

Jak zmienić pakiet na wyższy?W trakcie okresu abonamentowego można przejść na wyższy pakiet...


Powered by WHMCompleteSolution